Det pirras..

             image73

Jag har en konstig känsla i magen!!
Det pirras hela tiden men jag vet inte vad det är?? Blandning mellan nervisitet och förväntan, men jag vet inte alls vad det kan vara!!?? Får se under dagen vad som händer ;)
 
Idag jobbar jag kväll till kl 21,15. Jag har redan lämnat Tova på dagis, jag sitter och fikar lita nu ska snart sätta igång att städa och ta reda på tvätten. Bra att kunna göra sån när Tovisen är på dagis. Hon älskar att var där, idag ville hon inte änns vinka i fönstret!! =)

Se ska se lite på tv nu. Det är Louise Hallin på Tv4-morgon. Hon svara på frågor om barn. Hon är så bra!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det är så roligt! Trodde verkligen inte att vi skulle få den! Men nu blir det grillning i sommar! Härligt! =)
Syns imorrn!

2008-04-16 @ 21:39:21
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0