Fredag!


Idag vaknade Tova med feber,
hon har sovit jätteoroligt inatt men hon är rätt pigg ialla fall. Men jag blir hemma med henne till kl 16 då kommer Peter hem så då åker jag in och jobbar till kl 20 som är min tid.
Det känns som det ända man gör är att är hemma med sjukt barn men är hon dålig så månste man juh vara hemma. Det känns inget roligt att ringa in till jobbet!!

Nu ska Tova och jag äta frukost, tror inte Tova vill ha nåt men vi ska prova. Vill bara dricka när hon har feber!!

Ha en bra dag!
Vart är solen?? =)

Kommentarer
Postat av: linda sedin

Tennare..oj vad sjuka ni är..hoppas ni piggnar till Er snart...Jobbigt att jobba sent.. Själv har jag försökt hjälpa Jenny och Johan och flytta in i huset ...men jag har ont i huvudet och nacken..så jag har tagit det lugnt.. Huset var jätte fin i alla fall och jag har plockat in i skåp och låder och hjälpt till med lite lättare saker.. Vi var 14 st som flyttade så det gick relativt snabbt..
sviss så var allt i kärran och sviss så kom nästa lass...Nu skall jag och John sitta framför brasan och mysa lite och kolla på tv och käka godis...
Längtar tills Ni kommer ner skall bli super kul..
kram kram och trevlig kväll!!
Hälsa familjen...

//Linda

2008-04-12 @ 20:41:10
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0