Maja.

                           image65


Ikväll har Tova och jag varit nere i Juniskär hos Micke och Line
. När vi kom var bara Micke och Maja hemma, Line och pojkarna var på Jacobs innebandyträning. Vi var ute och gick lite innan dom kom tillbaka.
Maja är så otroligt söt, men helt galen hon hoppar och bits hela tiden. Tova är jätterädd för henne och det förstår jag, det gör riktig ont när hon bits.

                                                 

Nu sitter Peter och kollar på tv och jag sitter med datorn i knät alldeles bredvid. Vi måste sitta tillsammans så jag måste ha hörlurar så jag kan höra det på datorn. =) Vi kan liksom inte gå ifrån varann, härlig känsla!
Nu har jag precis gråtit hur mycket som helst. Jag har kollat på Barnmorskorna på svt.se/play. Häftigt att se, alla känslor kommer tillbaka både det härliga och det jobbiga. Skönt att få gråta ur sig dådär riktigt.

Helt otroligt egentligen att man kan föda barn för det kan juh alla, till och med jag!! Och då lovar jag att alla kan. Jag är jättelåg smärttröskel och är livrädd för sjukhus och sprutor.

                                                                         God natt och sov gott!!
                                                                         

Kommentarer
Postat av: Linda Sedin

Oj vilken liten söt vovve...ur gullig!!
Skall bli kul den sista april!!!

2008-04-01 @ 21:41:38
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0