Tisdag 22/4

Idsg efter jobbet åkte jag och hämtade Tova, sedan for vi direkt till Cicci och Tomas vi blev bjudna på mat där. Jättegod köttfärssås och spagetti. Tova åt jättebra.

Cicci lagar så god mat!! önskar att jag också kunde det, jag är helt värdelös på att laga mat. Jag har alltid tänkt att när jag får barn kommer jag tycka det blir kul att laga mat och då blir jag duktig, men inte!! Jag är helt värdelös och hatar det verkligen!!  Jag skulle vilja bara en såndär 'bra' mamma som lagar god mat och bakar eget bröd,men jag få någ inse att jag aldrig kommer bli en sån mamma!! =)

Efter maten klippte jag och Cicci håret på Elsa, hon vart jättefin. Sedan skulle Tova också bli klippt men ångrade sig i sista sekund. Hon tvär vägrade, får ta det en annan gång!!

image80
Här är elsa när hon håller på att bli klippt!!

Vid halvåtta åkte vi hem, Tova sover nu och jag sitter och väntar på att Peter ska komma hem han slutade kl åtta!
Har köp en Lasse t-shirt åt honom som han ska få nu när han kommer hem, spännade då han inte vet nåt!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0