Torsdag!



Livet är bra gott ibland!! Allra hellst när man är ledig på imorgon fredag! =) Peter och jag ska ut på Birsta och utretta en del ärenden och äta mys-lunch tillsammans. Även han har sett framemot imorgon, han som inte brukar gilla att gå i affärer! Gulligt!

Idag när Tova och jag kom hem var mamma och pappa här,
mamma stod och fixade mat och pappa dammsugare, livet är bra gott ibland! =)
Tova vart helt överlycklig att dom var här, jag med för den delen, Skönt att få sällskap när Peter jobbar kväll. Han kommer snart hem. Längtar! ♥

Imorgon ska vi lämna in Renaulten på däckbyte och fram o bakvagnsinställning,
ibland är det inte så kul att ha två bilar men på morgonen är det riktigt skönt att vi har båda bilarna. Extra kul nu att köra ny volvon.  Snart ska Peter börja att åka moppen till jobbet. Jag har sagt att jag också ska ta det till jobbet ibland för det är ju kul att köra men jag blir lite rätt när man blir omkörd av stora långtradare!! Haha!!

Nu ska jag ta och städa lite så vi inte har så mycket tills imorgon, jag håller på att tvätta också så jag känner mej på nöjd!! =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0