Äntligen ledig!


Känns så himla skönt att vara ledig fredag lördag och söndag. Peter är också ledig! Härligt!
Jag jobbade hela helgen som var, 9-17 båda dagarna, jobbigt! Hade hellre varit hemma och myst med Tovis och Peter.
På lördag efter mitt jobb så var vi till Ester och Rune på middag. Vi fick grillat, vi firade Ante som har fyllt  år. Till efterrätt fick vi världens godaste blåbärspaj, har aldrig ätit nåt så gott. Ska ta receptet och försöka baka en sån!! =) Kan inte lova att jag lyckas.

Fina Tovis!       Tovis och Farmor!         Ester, Rune och Ante

                  Fina Tovis!
                       Tovis med håret!! =) står oftast åt alla håll!


På söndagen efter jobbet så hade Peter en överraskning. Vi skulle ut och äta men jag fick inte veta vart och med vilka. Vi hamnade på Galtström restaurangen och dit kom också mamma och pappa jag vart jätteglad! Jag älskar det stället jättemysigt och supergod mat. Det var jättefint väder vi satt i solen och åt. Jag åt kycklingfilémed stripes och goda såser. Glömde såklart kamran!!

Veckan som gott har inte varit nåt speciell. Vi har jobbat och sånt som hör till. På tisdagen jobbade vi båda kväll så pappa hämtade Tova på dagis och var här med henne tills vi kom hem. Mamma var i Stockholm. På onsdag jobbade vi också kväll så hämtade Anna Tova. Då på kvällen fick Tova följa med dom på cirkus i Bommen dom kom hem samtidigt som oss kl halv tio. Tova var helt uppspelt och berättade ivrigt vart hon varit som somnade sen på två minuter.

Nu ska jag fortsätta kolla på Gunvald Larsson, han är ju hur snygg som helst Persbrant! Gunvald är hur cool som helst! Återkommer imorgon! ska bli bättre på att uppdatera bloggen!

Godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0