Fredag!


Äntligen fredag fast ändå inte! =) jag jobbar till nio ikväll och jobbar sen hela helgen!! Inte så kul!
Men jag är ändå på skönt humör, det är nåt speciellt med fredagar!!

Igår var jag ledig fast Tova fick vara på dagis. Jag var med mamma på sjukhuset och träffade en tjej från kommunen som hade vårdplanering för mormor. Nu ska hon få komma till en korttidsboende till hom är riktigt frisk igen och att benet är läkt, det känns skönt!!
Efter det var vi ut och shoppade kläder till Tova. Köpte en Didriksson overall och mössa åt henne hon hade en sån förra året och när var jättebra. Sedan köpte jag ett har jeans och en kofta på H&M och en huvtröja, tre tunna långärmade tröjor och en mössa och strumpor på Lindex. Jag hittade inget mera, kunde inte bestämma mej. Tänkte att jag skulle gå på H&M i stan innna jag börjar jobba idag och kolla där, H&M på Birsta hade jättedåligt med kläder.
H&M därute har blivit jättedåligt sedan dom gjorde om!!

               Overall och mössa!        Kläderna!

Nu ska jag göra ett ryck och damsuga lite sedan ska jag åkte in till stan.

Ha en bra dag!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

hej vilka söta kläder du köpt..mysigt med overaller..tänk om det kunde bli modern heehe?

vad mysigt man hade som liten..heheh

trevlig kväll kram

2008-08-27 @ 17:25:59
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0