Tisdag!

 
Imorse vaknade jag är att Tova satt och sa "mamma vaka" då är det mysigt att vakna. Vi låg och gosade innan vi klev upp. Vi gick till dagis vid 7.10 mamma hämtade mej på dagis vid 7.20 jag åkte med henne imorse även hem.
Fick även en matlåda! =) När jag kom hem stod maten på bordet och Tovisen var jättesnäll!! Peter hade gjort wok med fläskfilé, hur gott som helst det godaste på länge! Längtar till matlådan imorgon!
Efter maten åkte Peter ner och hjälpte Tomas med nåt och Tova och jag var kvar hemma. Vi lekte på hennes rum och hade pottträning. Hon är jätteduktig, vi var inne på toan i en timme. Sedan kom Cicci och Elsa en sväng!

Nu sitter vi och ser på Tredje vågen ska snart gå och sova, Peter börjar kl 5 imorgon bitti och jag vill inte sitta upp själv så jag går också och lägger mej!!

God natt!! ♥
 
 Kvällsmys!
 Kvällsmys!! Tova som alltid, håller i örat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0