********




I lördags efter jag kommit tillbaka från Södra Berget så åkte jag upp till Hassela där mina älsklingar redan var.

Dom hade åkte upp med mamma och pappa dit tidigare på dan. Jag kom upp vid tre tiden efter att jag varit hem och hämtat tvn som dom glömt. Tovsien var lite febrig så hon var sugen att kolla på tv. Hon var så söt hon ringde mej och sa att jag inte fick glömma tv och att jag skulle köra försiktigt.
Vi åt supergod middag en massa plock. Vid sjutiden gjorde vi oss ordning och åkte upp på hotellet där dom bjöd på buffe för camping gästerna. Vi var inte där nå länge alls åt lite och satt en stund. Vart rätt stökigt där, tycker inte det var bra för Tova men hon tyckte det var jättekul hon ville gå och "kolla folk" hela tiden sa hon och drog i armen på oss! =)
Vi tog bilen hem och mamma och pappa stannade kvar men vi han inte mer än hem så ringde dom och villa åkte hem dom också! Vart mycket fylla där, fulla bergsjöbor! =) Syns på hur dom klär sig och för den delen beter sig!! Jobbiga människor!

                          

Imorse sov vi länge och sedan gick vi ut och grejjade. Åkte lite skoter och gick på prommis. Var bort till Cicci och Tomas husvagn och skottade. Dom var inte där.
Vid två åkte vi hem och ieftermiddag har vi vara varit inne och myst.

Tova har fått en adventspresent idag en film och "Bamsen"
Hon älskade bamsen från första stund!! Så sen vart filmvisning och mys med bamsen. Han skulle sitta och kolla han med. Hon är så gulligr nrä hon bär han eftersom den är så stor!!

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0