Grattis Ellen 9år!!


Bästa Ellen!

Ikväll har vi varit på kalas nere på sockenvägen Ellen fyllde 9 år.
Hon fick ett hästspel till sitt Playstation som hon hade önskat sej. Hon vart superglad och ville spela direkt. Men först fikade vi Cicci hade som vanligt fixat massa gott hon är bra på det!!
För mej vart det bara en slät kopp kaffe tyckte faktiskt själv att jag var duktigt som höll mej och inte tog nåt. Tova däremot hon ville liksom inte sluta fika! =) hon har kunnat sitta där hela kvällen.
Efter en stund gick barnen in och lekte på Ellens rum dom är jätteduktigt att leka tillsammans allihopa. Sen kom Tova smygandes in i köket och vi tänkte inte på det så efter en stund så gick jag dit då hade hon ätit upp alla godisar uppe på tårtan! =) Hon var även inne på sin andra bit av kladdkakan!! Våran gottegris!!

                         Ellen blåser!   



Innan vi åkte till Ellen så var vi inne i stan på Polisen och fixade pass. Skönt att ha det gjort!
Men 400 kr styck och så räcker dom bara i 5 år! Mitt pass jag har nånstanns här hemma är tydligt giltig så jag ska försöka leta fram det så behöver inte jag göra ett. Då sparar vi ju 400 kr och för dom pengarna kan vi göra nåt roligare.
Tova var inte överförtjust när hon skulle knäppa kort vi fick trixa lite med henne så till slut satte hon sig och det vart ett pass. Damen på polisen var jätteduktig hon gjorde Tova både lugn och intresserad. Tova var nog inte det första barnet som bökade lite när det skulle fixas pass!!

Imorgon kl 15.15 ska Tova vaccinera sig inför resan. Bra att det också blir gjort.
Det är inte utan att jag gruvar mej, jag kan verkligen inte med sprutor och sånt. Peter syrra Anna ska folja med som stöd för både Tova och mej. =) Peter jobbar tyvärr och det gick inte och ändra tiden. Hon måste ju ta sprutan senast den 27:e och innan dess hade dom ingen annan tid.
Måste säga att det inte känns så kul att man inte ska kunna åka med sitt barn till Vårdcentralen och ta en liten spruta men det är nåt som händer i mej då jag ser en spruta. Löjligt kanske men så är jag!! Jag är bra på mycket annat istället!


Peter är vaken ikväll!!!!! =) Men jag måste erkänna att jag fortfarande är lite kär i Gay-peter men det går nog över!! Hihi! Får vi hoppas ialla fall!!

Godkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0