Sprutan!!


Nu var sprutan tagen på Tova. Det gick jättebra men det kom många tårar, men det får der göra om man är så duktigt och tar den.
Anna
var jättesnäll som ville följa med och ta den så jag slapp. När Tova ropades upp sa jag till henne att jag var tvungen att gå på affären så då gick hon in med bara Anna. När dom kom ut satt jag där för då var jag tillbaka från affären!! Hihi!
Anna hade med sig en liten godispåse som hon fick och då vart allt bra.

Efter det åkte vi hem efter en liten sväng in på affären.
Peter kom hem vid 17 då hade han köpt med sig mat från stan. Supergott och enkelt!!
När vi precis ätit klart kom Anna och Joakim och hälsade på en stund. John var på innebandy träning så då vart det kaffe och glass. När dom åkt hem tittade vi en sväng på tv sedan fick Tova gå och lägga sej.

Peter gick och la sej vid tio han började ju 5 imorse!
Jag satt uppe till elva och kollade på tv och slog in lite julklappar! Tycker sånt är så roligt, men brukar spara allt tills kvällen innan julafton och då blir det så himla mycket så det nästan inte blir kul så jag tänkte att jag skulle dela upp det lite i år!! Man blir ju klokare med åren, visst var det så?? Hihi!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0