Onsdag!

Idag har jag bara legat i sängen och fram för soffan hela dagen, jag är varit hemma från jobbet! Känner mej risig har ont i halsen och är hängig. Gick hem från jobbet i tisdags hade jätteont  huvudet och hade feber åkte hem och däckade i sängen.

Nu ikväll har vi varit hos Peters syster och fikat lite, Peter och Tova ville hitta på nåt dom var rastlösa så jag följde med jag också. Känner mej bättre men ändå inte bra.. Jobbigt att vara halvsjuk länge, vill att det ska bryta ut så jag blir pigg igen sen..

Jag sitter och drömmer nu och Thailand. Nu längtar man jättemycket ett tag sedan glömmer man bort det och kommer väl på efter sommaren att vi ska åka så då längtar men igen. =) 
Förra gången vi åkte beställde vi också resan såhär långt i förväg. Nu har mamma och pappa också bokat sin resa för nästa år, dom kommer vara där i fyra veckor och bo på ett hotell strax ovan för varat hotell.

Imorgon jobbar jag bara halv dag sedan är jag ledig ända till den 10:e, skönt!!

Tovisen med sin kvällsvälling!

 
Nu ska vi se på tv och mysa lite.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0