det här med bloggningen!




Ibland känns det helt meningslöst att sitta här och blogga, vem vill läsa och vem är egentligen intresserad???

Men så är det ju jätte kul och gå tillbaka och kolla själv vad jag skivit och vad vi gjort! Så det blir ju som en dagbok som jag aldrig kommer att slarva bort!
För jag kan ibland få för mej att skiva "riktigt" dagbok men då gör ajg det några dagar och sedan har jag lagt bort boken ås jag inte hittade den och då orkar man inte börja om!!

Så jag fortsätter väl så länge jag orkar och har lust för min egen skull ialla fall!! =)




Kommentarer
Postat av: Sojung

Besök gärna min blogg:)

2008-07-05 @ 13:09:51
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0