onsdag!



             <--- inte roligt!!

Nu kom vi precis hem från Armsjön!
Vi fick middag av Bettan supergod gryta och ris. Vi var ute och grejjade, Bettan satte blommor och Tova sprang runt och lekte. Jag fick även ligga inne helt själv och läsa en "hänt extra" vilket inte är allt för ofta nu förtiden. Hinner liksom inte med att bara ligga på sofan och vila. Finns inget skönare än att få vila mitt på på dan eller efter mate!!. Det ska jag göra när Tova blivit stor! =)
Då ska vi ha en sommarstuga och så ska vi ligga i varsin hängmatta och bara njuta!!
Just nu är det ett helt annat liv springa runt och jaga tova och leka, men det är ju också sin charm, barn är underbara! vi har inte en tråkig stund!

Nu ska jag gå och plocka lite i kläder, ska kolla vad vi ska ha med oss på semestern. Längtar så!
God natt,så hörs vi imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0