leeedig!!!


Gud så himla skönt at vara ledig! Men jag har en liten jobbigt känsla ikroppen!
Känner mej jättestressad för imorgon, känns som jag har hur mycket som hellst att göra men jag sitter här nu och vet inte alls vad jag ska hitta på.. Går liksom inte att plocka mer nu!!  =) Jag har inte lust att putsa fönster orkar inte med det.

Igår va var John och Linda här och kollade på fotbollen. Vart mest snack och lite fotboll! =) Jag jobbade till 21 så jag stannade på Biteline och köpte med mej Pizza, gott! men jag äter ju bara det uppe på och det får jag alltid höra att man ska! " Du måste ju äta hela pizza inte bara den godaste" Jo Peter det kan jag visst!!! ha så det så

Nej nu måste jag fixa med nåt kan inte bara slappa hela dan!
jo, lyssna på Amanda Jensen- Amarula tree. En riktigt skönt låt jag blir på jättebra humör när jag har hennes röst ocvh den låten!! KOllade in videon nu ockås hon är så himla skön på nåt sätt...



    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0