lördag!


Idag när vi vaknade spöregnade så vi visste inte vad vi skulle hitta på.
Vi hade tänkt vara hemma och grejja ute men det vart inte så!! Vi gjorde oss iordning och for till Birsta Peter skulle hämta sin klocka som var på repatation. Gick runt där och kollade! vi köpte lite små saker en Pumadress åt Tova som hon ska få ha på semestern på kvällarna när vi är ute,längtar så otroligt mycket till det nu!! Köpte en strand klänning åt mej och en jättesöt jeansklänning åt gumman.
Sedan gick vi och åt kinamat, maten är jättebra!! Sedan kom mamma och pappa också ut så vi gick på Ikea och fikade. Vi fyndade en dagssäng som var nersatt med 500 kr, en vit (såklart!!) som vi ska ha i datarummet som gästsäng och så kan Tova ha den på sitt rum när hon blir större. Tova har varit hur snäll som hellst idag, som ett ljus! Hon har lyssnat på allt vi sagt och inte gnällt en gång! Världens snällaste stor tjej!!
Vi åkte hem vid halv fem då var vi förbi Anna och Per för John ville sova hos oss så han är här nu. Peter och han sittar och kolla på tv och Tovisen sover!

Igår på dan var vi  ner till Armsjön och hämtade Tova som sovit där och fikade lite. Tova badade! det var hur kallt som hellst i vattnet tyckte jag, men då är juh jag en badkruka! =)


Tova och farmor!!

Efter det åkte vi till Maria.
Där fick Tova rida på hästen Eloge, ett russ! Lite stor tyckte jag men Tova var överlycklig har aldrid sätt en nöjdare tjej. Hon älskar verkligen hästar, hennes pappa är inte helt nöjd! hihi!
När jag satt upp henne på Eloge så vart hon lite rädd men sedan var hon helt såld, jag fick inte hålla i henne hon skulle rida själv Maria fick bara hålla i hästen. Sedan satt hon och sa "min häst". Hon red i ca 30 min sedan skulle hon inte kliva av. Hon pratade hela tiden och satt och skrattade! Gulliga unge! =)
Hade med mej min kamra men battariet la av efter 2 kort. Vi fotade mycket med Marias kamra.


Maria och Tova!!


Eloge.

På kvällen var vi till Mange, Sara och Leo! Gud så söt han blivit!
Vi blev bjudna på mat och fika. Vi åkte hem vid tio då höll Tova på att somna och det blir så besvärligt om hon somnar borta!
Tack för god mat och sällskap!

Det får bli allt för ikväll!

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0