Nu är det nära till semester!!


Nu jobbar jag bara 3 timmar till sedan har jag 6 veckor semester!! Jippi!!
Det ska bli så himla skönt!! Men faktiskt är det första gånger jag inte är helt slut innan semestern, jag känner mej pigg!!

Ser framemot våran husvagn sem som vi ska på senare åker den 14 juli och blir borta två veckor!
Ska ta med datorn så det bli nog lite bloggning men mest uppdatering med bilder. Vet ju själv att bilderna är roligast!

Imorgon ska vi till Marie och Fredrik så Tova ska få rida med Maria, ska ta kort!! Tova kommer att älska det!! Det första hon säger när hon ser Maria är "häst" Hihi

Ikväll sover Tova hos Bettan och Åke så Peter och jag får en egen kväll!! Mysigt! Och sovmorgon imorgon, det är inte illa!!

Ha det gott!! Så hörs vi! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0