Ännu en underbar dag!

Nu sover Tova i sin vagn. Vi åt lite lunch innan hon somnade, vilket hon gjorde direkt då jag la ner henne i vagnen. Nu ligger jag här på sängen och bara njuter, solen skiner in genom fönster, Härligt!

Jag och Zero ligger och solar oss... =) Zero lägger sig i solen när den lyser in, han blir jättevarm, så nu ligger han och skisar( vet inte hur det stavas) Han se ut att njuta!!

image27
                                                                         Soldyrkaren!!


                                                                              
                               Våran lyxiga lunch,                                               Tovisen på altanen.
         färdiga köttbullar och snabbmakaroner, gott!


Jag borde egentligen städa och packa än att ligga här,men jag orkar verkligen inte!!
Det får vi fixa när Peter kommer hem sen, han sluta kl 13. Skönt så kan vi hjälpas åt, han skulle bara stanna på systemet innan han kommer hem,, Tänk om han skulle stanna och överraska med blommor..=)
Kan ju alltid hoppas!!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0