Helgen som varit!

I fredags var jag ledig så då var Tova och jag in på jobbet och hälsa det på.. Satt och pratade en stund med Jessica och sedan gick vi en sväng på stan. Linda fick vi nte träffa för hon hade fått nåt fel på bilen, otur!!

Sedan på eftermiddagen var vi till Peters syster, Joakim fyllde 7 år på lördag och vi inte ju inte komma då eftersom vi skulle till Hassela. Så det fick bli  kalas på fredagen också. Vi hade köpt 2 st tröjor ochen mössa, kanske inte världens kulaste present tyckte han men väl behövligt.. Alltid bra med kläder!!

                                                                 
                                     Tova gillade Jockes mössa mer än han, hon gick med den hela kvällen! =)
                               
På lördagen åkte vi ner till Hassela. Peter och Stefan åkte jättetidigt på morgon för dom skulle åka skoter så dom hade skotrarna på släp. Tova och jag åkte ner vi 14-tiden. Vi stannade och handlade i Bergsjö på Ica, jag tror vi handlade hela affären vi var hungrig båda två.. Ingen höjdare och handla då, för det blir rätt lätt alldeles för mycket.. Vart mycket gott!  =)       
På kvällen kollade vi på melodifestivalen, för övrigt det bästa av alla som varit. Jag gillar Linda Bengtzing, vet inte riktigt varför.. =) Men jag blir så glad när jag se henne, fast hon var finare i längre hår!! =)

På söndagen gick vi upp på hotellet och åt lunch, efter det åkte Tova och jag hem och Peter och Stefan åkte mera skoter. 
                                                   
                              Vart inga vettiga bilder på Peter ochmig på det vart bara Stefan och Tova.

Vi stannade till i Armsjön hos mamma och pappa innan vi åkte hem, där fikade vi lite och Tova kollade på Pippi, nu har hon helt klart fått en ny favvo, pratar om Pippi hela tiden.. Ska köpa pippi filmer åt henne då hon fyller år!!

Nu kom Peter hem från jobbet ska vika lite mellis nu och sedan gå ut och skotta  och leka i snön, Härlig! Det var blivit lite av det den hära vintern.
Ses sen!!





                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0