Hur mätt kan man bli?

Sitter på jobbet nu och mår pyton!
image49

Vi vart bjuden på smörgåstårta vi som jobbar i påsk, det är väl snällt men nu mår jag så himla illa. Jag var var jättehungrig och tog för mej en stor bit och åt upp den så nu får jag lida för det!! Blä!

Efter jobbet kl 17,15 ska jag åka direkt ner till Armsjön, där middag väntar. Cicci och Micke med alla sina skulle också dit. Micke och Line skulle ta med sig sin lilla valp Maja hon är 8  veckor och hur söt som helst!! Det blir riktigt mysigt men också galet då det är rätt litet och alla barn bli extra speedade när vi träffas..

Längtar efter att få gå hem!
Ha så bra i solen.
Jag hade önskat att jag var ledig idag och fick vara ute, men jag får tänka att det bli pengar!!  Behöver juh dom när vi ska ner till Karlstad. Då ska det handlas på alla inredningsbutiker. Eller hur Linda??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0