jag älskar solen!

Finns det nåt mycket underbare än att vakna och kolla ut genom fönstret och solen skiner..?!?!

Idag ska Tova och jag vara ute och leka hela dan, när det är sånt här väder vill man juh bara vara ute. Och Tova älskar snö..Blir roligt att åka till Vemdalen på fredag, då får hon leka med Ellen, Elsa, Jacob och Hannes. Så mysig att vara där!

Igår var jag jätteduktig! Jag började att baka inför Tovas kalas den 15:e. Vilket har aldrig hänt förut att jag varit ute i god tid, jag har alltid köpt färdigt fikabröd eller stått i panik dagen före..Men alla kan juh bli bättre =)  Jag bakade chokladbollar och en bruna kaka med pärlsocker på dom vart lite bräntda men helt okej. Ikväll ska vi baka rulltårta och en annan lite kaka. Det är ju roligt är man kommer igång!! Vi bakade när Tova somnat, blir enklare så!!

Igår var vi på kultur magasinet, och på stan. Vi ville hitta på nåt med Tova men Kultan var väl inget för henne kanske men hon sprang runt och hade kul ialla fall. Sedan var vi och fikade på Åhlens.

           

Sedan var vi till mamma och pappa och fick middag, Skönt att få äta borta!!

Ha en bra dag!!
Kram ♥






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0