Äntligen sommar!!??

Nu skulle man kunna tro att det är sommar, det är 21 grader ute och klockan är halv nio. Underbart! Har altandörren öppen och sitter och njuter!!

Idag känns det lite bättre men det har varit en jobbig dag.
När jag kom hem åt tova och sedan gick vi ut och grejjade. Vi krattade på platsen där gungställningen ska stå. Ska åka och köpa den imorgon. Grannen Jan-olov har en litet kisseunge som hade fångat en lite mus som han sprang och lekte med. Musen rymde fram katte och sprang in i vårat garage.. =) Försökte skrammla och så ut den men den satt nog och tröck i ett hörn!! Tova är helt tokig i katten!
Tova var i kväll och lekte med Hannes och Elias och lekte med deras ställning, så det kommer bli perfekt att ha en sån på våran gård!!

Imorgon kl 11 ska vi på konfirmation för Viktoria i Njurunda Kyrka. Hoppas att det blir sol allt blir så mycket finare då!!

Nu ska jag fortsätta på att se på Talang fastän det är egentligen ett helt världeslöst program!!
Ska be Peter fixa lite te också, det få bli vårat fredagsgott!!
Peter och Tova satt förut på våran myskvälloch åt popcorn! Jag måste erkänna att jag vart sugen, jag som inte annars äter popcorn, det fastnar juh bara i tänderna!! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0