Hemma igen!

Då var vi hemma igen, borta bra men hemma bäst!! Men Gud vilken skön helg vi har haft. Det var verkligen välbehövd för Peter och mej! Vi har haft det jättemysigt, känns som vi är nykära. =)

Vi kom hem igår vid 15. Resan gick bra men det är seg att sitta och åka, jag körde till Örebro för Peter drack mer än mej på lördagen. Vi grillade på lördagen det var hur gott som helst, Linda är jätteduktigt på att laga mat. En dag gjorde hon asiatiskt en biff gryta, en grönsakswok och så friterade hon kyckling. Det var det godaste jag nånsin ätit!! Tack Linda och John för allt!!

Här är några kort från helgen!

                       
    Sing star!!                      Peter och John                 Linda och jag                 Buzz!!


image86
Världens finaste Disel!!

                      
Söön!                                                                                Jenny fiskar!   



image91
Skattjakt! =)

       
Stefan & Marie!




Nu Andra Avenyn!!
       







Kommentarer
Postat av: linda sedin

Hehhee ja du är lite rolig på den bilden men det är ju en skoj bild..kan ta bort den om du vill..men du ser ut att ha så roligt...hehehe Ärligt talat så såg jag inte att det var just den bilden som jag råkade lägga till..skall byta den mot den normala..
Förlåt...
Puss och kram

2008-05-06 @ 15:08:56
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: linda sedin

Föresten hur går det med Zero hört något mer..och hur mår Ni?? Känns det??

2008-05-06 @ 15:09:32
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: linda sedin

Hej igen..John pratade på att han ville åka upp om några veckor...Synd att vi inte bor i samma stad..
Roligt för tova med en lekhörna på gården..kommer nog att bli super nice...

Börja blogga inredning, fota på bara..blir fin fint..

Kram kram

2008-05-07 @ 20:04:10
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0