Karlstad!


Idag har vi varit i stan och shoppat en massa kul!!
Puma sommarskor, klänning och en massa fint på inredningsbutiker! Bland annat ett par söta virkade små skor, kunde inte hålla mej. Kankse får jag ett till barn annars så kan jag ge bort dom eller bara ha dom som prydnad. Peter köpte en jättefint huvjacka och keps på Peak.
Peter har också gjort en tatto idag. Ett super coolt ankare på insidan överarmen. Jag är sugen på att göra ett litet ankare men vet inte riktigt vart. Vet inte om jag vågar!!

Det ändå som är tråkigt är att min telefon är troligtvis stulen, det är helt borta. Jag tror att jag blev av med den på Ur och penn. Det var hur mycket folk som helst där och jättetrångt. men jag vet inte kanske har jag tappat den ur väskan, har ju världens sämsta väska och den lägger jag och slänger jag över allt. och inte har jag hittat nån ny heller. Blir så jävla less!!
Inte heller har jag köpt nåt Evfa Attling halsband. Jag väntar att Peter ska köpa ett åt mej! =)

Ikväll ska vi käka tacos! Gott! Men Peter är missnöjd, jag tror han är det ända i världen som inte gillar tacos!! =)
Ha en bra fredagskväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0