lördag!!


Idag hade jag ju velat ha sol!
Skulle ha grejjat ute igår men skippade det då det var så kallt och tråkigt väder det skulle bli bättre idag men inte vart det det!! Men nu har jag ingen återvändo nu måste jag gå ut. Peter och Tova har gått på picknic i skogen, och då kan ju inte jag bara sitta inne. Men jag har ingen lust men men det är bara att göra det så det blir gjort.

Jag verkar inte vara som andra tjejer/kvinnor jag hatar att laga mat/baka och att grejja i trädgården, önskar att jag gjorde det =)

I eftermiddag ska vi till Cicci 0ch Tomas på middag ska fira Elsa som fyllde 6år i tisdags!

Igår var vi ute på birsta och handlade
. Köpte bla färg till stolarna som vi ska måla. Innan det var vi bara hemma och fixade lite. Vi var lediga både Peter och jag!

nej nu måste jag gå ut!!
ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0