Mina hyllor!!


Satte upp tre små hyllor och en tavellist i vardagrummet igår!  Vart  faktiskt nöjd fastän dom vart lite sneda!!

                                                            

Nu ska vi bara bygga det dära sideboardet som vi tänkt och köpa ett väggfäste till tv och få upp den. Sedan är tror jag att jag är nöjd här inne! Måste fixa nåt till väggen ovanför stora soffan. Har tre tavlor nu som jag klätt med tyg är inte nöjda med dom. 

Sedan är det ju en massa att fixa ute också. Det är alltid nåt man vill/måste göra eller fixa! man blir aldrig färdig men det är väl kanske det som är charmen med hus. Grävde ialla fall ut rabatten idag ska bara gräva bort lite mere jord och köpa ny och fylla ut den. Sedan ska jag sätta lite blommor där och göra fint, men jag gör bara nåt när jag har lust annars blir det så jobbigt!!                


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0