Så här pigg är Tova idag!

image126

Imorse lämnade jag Tova på dagis kl 8 och hon var jätte pigg! Men nar jag kommit hem och fikat lite så ringde dagis och Tova hade kräks jättemycket så det var bara att gå och hämta tillbaka henne. Jag skulle ha jobbar 12.30.21.15 idag men då blir jag hemma istället. Jag som inte gillar att vara hemma med sjuktbarn. Bir så rastlös! men Tova är så trött och seg så det blir nog lugnt!
Hon somnade förut i fotöljen när hon kollade på Pippi ,nu ligger hon i soffan och jag går runt och plockar lite.

nej nu ska jag vila lite jag också, jag känner mej också konstig i magen men jag vet inte om det bara är psykiskt. Jag tycker man alltid får ont i magen och mår illa om någon annan är magsjuk!

Ha en bra dag i solen!!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Stackars liten.. Kan inte var lätt att vara liten och sjuk heller. Tur att hon har världens bästa mamma som tar hand om henne i alla fall!

Hoppas hon blir bättre snart!

kram

2008-05-29 @ 11:48:39
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0