Prison break!



Detta är anledningen till att jag sitter och kollar på Prison Break just nu!!
Wentworth Miller är så sjukhäftigt. Vilka ögon!!
Förövrigt tycker jag att serien är tokdålig.Peter är okontaktbar! =) Det händer saker hela tiden får sitta på helspänn. Jag gillar ju sånt som han inte behöver vara så engagerad utav att se. Typ Ensamma mammor då man bara kan sitta och flina och mågott!! =) Jag kommer att sakna mina mammor!

Idag har jag jobbat kväll till nio, var superlungt så det var ok. Vart lite te och ostrullar när jag kom hem.
Tråkigt att jobba kväll då man missar kvällen hemma. Var in och pussade på Tova när jag kom hem, så gulligt när hon gnyr lite när man gosar på henne då hon sover.

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0