Söndag 9/11


Vad är det för dag i dag? Vad är det för dag idag? Jo det är våran pappas dag. Hurra hurra hurra!

Denna söndag började med att Tova och jag överraskade Peter på sängen!
Vi sjöng och hade tårta och paket!


Tova överlycklig och Peter lite trött! =)

Efter det åkte jag och jobbade. 9-17. Gick bra då också att jobba. Skönt ha helgen gjord då dröjer det till nästa gång. det är Lucia helgen!
När jag slutade åkte jag direkt till Anna och Per för där var Tova och Peter. Fick middag, Flygande jakob. Gott! Sedan vart det fika.
Sedan bar det iväg till min pappa för lite firade. Han fick en parfymbox, han vart jätteglad. Roligt att ge nåt som han verkligen vill ha. Är så svårt han komma på nåt.
Peter fick en Peakmössa, han vart också glad. Har velat ha en sån!!

När Tova somnat vart det tv och sen sängen.  ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan hoppsan Petra..ja vi träffas verkligen för sällan...så synd att det skall vara så jäkla långt...men fasen vad roligt det var att träffa er igen...och vilken mat...gött i gött...detta gör vi om...mums. Cool bild på stefan..eller ja Phefan...hehehe Tova är så söt..men vad hon har växt sedan Ni var ner... Synd att hon somnade så tidigt... Sitter och är avis på Er och Thailand..vill så gärna till värmen nu...sol och bad...drinkar och bara slappa..packa ner mig i väskan...hehhe



Men snart är det nyår och 30 års fest så då träffas vi igen..skall bli roligt!!



PUSS OCH KRAM



Linda



2008-11-12 @ 19:30:07
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0