Söndag kväll!!


Jag och mina älsklingstjejer, Ellen Tova o Elsa!!

Ikväll har vi varit på middag hos mamma och pappa, skönt att slippa laga mat själva!
Det vart kålpudding hur gott som helst. Det är nåt vi aldrig gör!!
Cicci och flickorna var också där, Tomas var och jobbade..

Efter maten vart det dans! =)
        

  
Bästa pappan med sköna sina ställningar!!


Vi vart kvar till runt halv sju.
Då gick vi hem och gjorde kväll. Badade och läste böcker!!

Nu sitter jag och kollar på Sanningens ögonblick med Linda Rosing!!!
Hon är bara för mycket!! hon är ju egenligen rätt snygg men vad har hon gjort med överläppen, den ser ju helt missbildad ut...

Peter sover på mitt knä, han snarkar! =) han klagade på att han mådde illa och hade ont i magen... Hoppas det är är nån magsjuka pågång.. Det orkar jag inte med. Kanske lite ok om det bara är jag oxh Peter som skulle åka på det, men det finns verkligen inget jobbigare än barn som får kräksjuka..

God kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0