hur kommer det sig??

 

Vad är det som gör att man ibland är så J-vla arg, känns som jag bara skulle vilja sätta mej ner och skrika och slå!!
Egentligen är allt runt om kring bra och alla är snälla utom jag!!! Varför??

Kallas det hormonsvängningar?? Men det ska man väl inte lida utav förutom om man är gravid?!?! För jag verligen lider utav detta. Blir så jävla less!! Den hära dagen skulle jag bara vilja radera och att det blir måndag och ny vecka nu direkt, eller kanske inte men kanske fredag och jag va ledig då skulle det kännas bättre! =)

kankse bra att jag jobbar annars skulle jag nog havt ta ihjäl Peter....


*morr*


Nu känns det lite bättre, kan erkänna att jag är vrålhungrig så det kan ha en liten del att göra med det!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0