längtar hem!


Idag jobbar jag hela dagen så nu sitter jag här och längtar hem...
Känns lite seg då jag jobbar hela helgen 9-17 båda dagarna men då är jag lång ledig till veckan, tors-sön. Skönt!

Igår jobbade jag kväll det gick faktiskt rätt bra. När jag kom hem hade Peter tänt ljus och gjort mysigt det händer inte varje kväll jag är var glad för det!! =)  Kollade lite på tv, sedan gick vi och la oss. Vid två tiden vaknade vi utav att Tova satt och ropade, mamma!! pappa!! Hon har kommit på det nu att det är skönare att bli hämtad än att gå själv till våran säng. Peter  gick och hämtade henne och hon var på strålade humör.
Hej mamma!! Efter en stund bökande och en flaska välling somnade hon. kan säga att det är ett under att mina öron sitter kvar idag för inatt har hon varit hårdhänt mot dom. =)

Nu forstsätta jobba lite.
Ha en bra dag och en fortsatt trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0