Måndag och ny vecka!


Måste erkänna att det känns rätt bra! skönt! även om måndagar brukar vara sega. Jobbar kväll!! Så det lär nog kanske bli segt! =)

Har varit på en långprommis efter att jag lämnat Tova på dagis, det satt långt inne men det känns jättebra nu när jag är tillbaka hemma. =) Har druckit te och ätit omelett så nu sitter jag bara och vilar och ska snart hoppa in i duschen.

Igår efter jobbat åkte vi till Micke och Line och grattade Hannes som fyllde 5år i fredags. Vi vart bjudna på Lasagn och fika, supergott! Cicci och Elsa kom förbi en sväng. Vi hade köpte några Lego gubbar åt honom och jag tror han vart nöjd. Annars gillar han att få kläder, han älskar jeans och det är ju inte så vanligt när man är en liten kille men Hannes är jätteintresserad av kläder! Sötnos!! Han hade fått ett par svarta jeans som han hade på sig och var  jättenöjd över! =)
Vid halv åtta åkte vi hem för jag ville hem och se "Ensam mamma söker" . Hur kul som hellst att se!


Ha en bra dag!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0