Torsdag kväll!


Då var man brunett!!
Ikväll har jag färgat håret, brunt! Tanken var att jag skulle hel färga håret ikväll och göra ljusa slingor imorgon. Men nu vet jag inte hur jag ska göra det känns kul att vara brunhårig. Ska sova på saken så får jag se!!

Ikväll när jag kom hem stod det en kycklingwok på bordet. Det var riktigt gott, mamma var också här när jag kom hem. Hon hade gått till Peter och Tova på lite fika men hon vart kvar över middagen. Är det nån som gör god wok så är det Peter!
Precis när vi ätit klart kom Peters mormor och morfar och hälsade på dom hade med sig mandariner och bullar. Tova vart jätteglad. Sedan kom Cicci och flickorna så vart jättemånga som fikade. Kul med oväntat främmande!! Sånt gillar jag så inte vardagskvällarna blir så tråkiga. Tjejerna städade Tovas rum. =) Skönt så slipper jag det imorgon när jag ska städa.
 
                                                                                       Tjejerna!

Är ledig imorgon så då ska jag städa och åka en sväng på stan och fixa lite. Ska försöka hitta nåt att ha på mej på lördag och köpa hårschampo och inpackning och allt annat som är slut. Allt tar slut samtidigt!! Sedan ska jag en sväng på systemet och på Ica maxi tänkte jag också hinna. Måste även hinna med en långprommis på förmiddagen!! =)

                                                                                      
                                                                                       
                                             
                                                                                                  God natt!! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du passar ju superbra i brunt hår!! Jättesnyggt!



Hoppas du får roligt imorrnkväll!



trevlig helg!

2008-10-24 @ 10:10:33
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Linda Sedin

Men tjena vilken snyggo brud!! Ser jätte läckert ut. Visst är det roligt med lite förändringar så här i höstmörkret. Och jag har upptäckt att alla kläder blir roligare med mörkt hår..starka färger som annars såg tråkiga ut är as läckra. Längtar tills om 2 veckor för då kommer vi upp.. tycker vi slår till med lite fest då..och god mat...

Hoppas att Ni inte jobbar hela helgen, vore verkligen roligt om vi kunde hitta på något riktigt skojigt, det var så länge sedan.

kram kram



Hälsa Tova!!!



Linda

2008-10-27 @ 10:24:43
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej!

Jag har lagt ut några bilder på dig och Peter, från i lördags, på min blogg. Hoppas det är ok, annars tar jag bort dom. Blev det en skön sovmorgon i söndags?



/Lina

2008-10-28 @ 14:21:18
URL: http://linisnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0