jag är trött!!



Är sugen på att krypa ner till dom!!

Nu har jag precis kommit upp från att ha varit och lagt Tova.
Måste säga at hon är verkligen världens snällaste barn. Hon har blivit på snäll och lugn på slutet. Det är aldrig nåt tjaffs eller tjat. Hon lyssnar jättebra är så stolt över henne! Kärleken till Tova växer för varje dag det är helt otroligt.
Innan jag fick barn så var jag så trött på alla som hela tiden sa att man inte kan älska nån så mycket som sitt egna barn och kärleken till ett barn är total. Men det är verkligen så, dom har rätt!! Jag tycker alla ska kunna få och vilja skaffa barn och få känna den kärleken.

Ikväll är jag jättetrött känner mej helt slut i huvudet! Känns som huvudet är alldeles för tungt jag orkar nästan inte sitta.
Ska nog gå och krypa ner hos Tova nu. Jag la henne i våran säng bara för att det är så mysigt att natta ner henne då, jag märker på henne att hon också myser. Men jag ska lyfta över henne till sin säng senare då Peter och jag ska gå och lägga oss. Så mysigt för oss att få somna tillsammans. Utan Tova mellan, hon kommer ju alltid på natten och kryper ner mellan oss.
Peter jobbar till nio ikväll. Längtar efter honom! ♥ Tror jag ska ringa honom och be han köpa med cashewnötter med Sourcream smak har fått ett smått begär av sånna!!! =) 

Idag var mamma och jag upp till mormor på lunchen. Det var riktigt jobbigt. Hon har blivit sämre, men nu sitter det i psyket hon har nästan gett upp. Hon har inget gnista alls kvar hon säger att hon nästan inte änn orkar ligga.Svara nästan inte när man pratar med henne reagerar inte när man smeker på henne. Mamma och jag storgrinade när vi åkte där ifrån. Älskade mormor släpp inte taget! ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0