Vart det nån myskväll i går???

 

Nej verkligen inte!!!

Ska det vara så svårt att försöka göra sej för lite för den andra? Även om inte jag kankse inte är världens bästa så försöker jag ialla fall.

Så här var det!
jag jobbade 10 timmar igår och var riktigt less så jag ringde till Peter och beklagade mej lite och frågade om han inte kunde fixa lite "myskväll" tills jag kom hem vid halv tio tiden, tända ljus, kanske nåt gott att äta, kanske stängt av tv och datorn så vi kunde prata lite med varann?. Det är väl inte för mycket begärt? Eller?
Hur vart det då? jo när jag kom hem satt han i vardagrummet med datorn i knät och sa hej lite ointresserat. Då vart jag sur, inga tänka ljus eller nåt annat. Vet inte om jag överdriver men visst ska man väl kunna begära lite mer än så.

Och sen kan ni ju tänka hur våran kväll vart!! vi satt i varsin fotölj och surade och kollade på tv tills vi gick och la oss. Vart även några dumma ord sagda...Onödigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0