Lördags kväll!

                                          sötnos!

Ikväll har Stefan och Marie varit på besök!
Tova vart överlycklig när dom kom, hon ville sitta med Marie hela tiden. Vid nio gick jag la henne då var hon helt slut!
Dom åkte precis hem nu, dom var nog trötta Stefan var lite småsjuk! Peter hade gjort varsin Irish Coffe till han och Stefan dom vart inte riktigt bra, bättre lycka nästa gång!! I Thailand gör dom jättegoda!

                     Marie & Stefan     Tova myser med Stefan!    Irishen, dålig bild!  

När jag åkte hem från jobbet tidigare ikväll så hade Peter och Tova  tagit en prommis ner till Ica Bommen och köpt dricka och nötter. Vi möttes upp til Bommengrillen där vi köpte mat. Peter köpte vårrullar och Tova och jag köpte bakad kyckling hette det, det var hur gott som helst. Tova åt som en häst. =)

                     Bakad kyckling    Tovisen!     Bästa pappan!


Nu ska jag gå och lyssna på min ljudbok, längtar!!
God kväll!!

Kommentarer
Postat av: LINDA

Vad söt Tova är, ser verkligen ute som en litet charmande busfrö. Super gullig

Och vilka goda pajer Ni ser ut att bakat..jammi..

Tråkigt detta med höst förkylningen..själva har vi varit lite små krasliga men inget värre.

Bara allmänt trött och ont i halsen och snuvig...suck typiskt hösten.



KRAM

2008-09-08 @ 23:43:32
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0