Underbara höst!!!

      

Sitter på jobbet nu och drömmer mej ut genom fönstret!
Jag jobbar idag fö ratt jag var ledig igår, jag bytte med en kille i Luleå. skulle ha jobbat till 20,00 igår och jag var inge sugen på det. Peter jobbar han med idag så Tova är hos Bettan och Åke. Jag såg dom just åka förbi här dom har varit på IP och kollat när Jocke spelat match!
Idag är det fint väder sol, var lite kallt i morse men det är nog skönt nu! Här på jobbet är det faktiskt lugnt, härligt!

Igår när jag var ledig hade jag en sån dära slappar dag spm man behöver ibland. Jag lämnade Tova på dagis kl 9, och har inget dåligt samvete för det hon älskar att vara på dagis och jag behöver en dag för mej själv ibland. Känner själv att jag måste skiva så för att övertyga mej att jag gör rätt! =) Många har så mycket åsikter om att man lämnar barnen på dagis när man är ledig... men jag gör som jag tycker känns rätt!!

Jag låg ialla fall och lyssande på en ljudbik via telefonen. Är helt tagen av Lisa Marklunds Gömda. har tänkt så många gånger att jag ska läsa den men har aldrig blivit av. Jag är verkligen inge bokmänniska så ljudböcker passar mycket bättre! =)
På eftermiddagen hämtade vi Tova kl 14,30 Peter hade slutat kl 12,00. Vi åkte till Bettan och Åke då och åt där. Vart kvar där tills åtta så vi åkte direkt hem.

                                                            Nu ska jag förtsätta här och jobba

                                                                        Ha en bra helg!
                                                                    Ta hand om varandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0