JULAFTON 2009.





Vi firade våran julafton hemme hos Peters syster Anna med familj.
Det var även Peters mamma och pappa, mormor och morfar och hans morbror Tommy.
Vi hade en jättemysig julafton. Vi började med Kalle sedan åt vi och efter det när maten var bortplockad så hade vi turen att få besök av tomten... Vilket barnen var överlyckiga över. =)

Efter att vi öppnat alla klappar så fikade vi och satt och pratade medans barnen lekte med sina julklappar. Vid tio åkte vi hem då var jag helt slut. Tova somnade i bilen men hon var så gullig när vi satt i bilen. Jag frågade om hon haft en bra dag? " ja, och jag fick ju asmånga julklappar" Det är mycket "as" nu! =) hon får inte säga så men jag måste säga att hon var gullig.



Ester och Tova


Ester, Anna och Bettan


John


Tomtebloss!


Bettan och Åke


Rune och Ester


Tomten kommer!!


JOhn är skeptiskt..


Snälla jultomten!


Hejdå jultomten!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0