Snälla farmor!




Tova fick en nyårpåse av farmor när vi var där ikväll!! Supernöjd tjej!

Idag har vi inte gjort något speciellt.
Tovisen och jag var ner till Cicci och barnen på förmiddagen och var där till runt två.

Kl 15 var mamma och jag inne på djurkliniken i stan med Theo. Han har ju börjat att kissa inne, i bla soffan och sängen.
Han kissar på sig i sömnen. Så vi ville kolla upp vad det kan vara och så det inte är något ev. fel på honom. Men han var fullt frisk. Han var jättefin sa hon för att ändå vara så gammal. 12 år till sommaren!!
Vi fick rådet att ändra på rutinen med vattnet att han tex inte får dricka efter 18. Det hon också sa var att han kanske håller på bli senil dement och helt enkelt glömmer bort sig och därför kissar på sig. Men hon trodde mest på att ändrade rutiner skulle hjälpa, då han var så pigg och att vi inte märk något fel på honom. Vi fick också med oss några tabletter som han skulle äta i 15 dagar som gjorde att om urinblådan var infekterad så skulle det försvinna.
När mamma och pappa snart åker till Thailand i en månad så ska han bo hos oss så vi får hoppas
på att han blir bättre! =)

Ikväll har vi varit och fikat hos Bettan och åke, så nu är jag helt slut.
Det märks nu att jag har nästa inga krafter kvar. Idag har var fått känna på vad jag tror är "riktigt" foglossing. Det liksom hugger till när jag går, som om man drar en kniv i bäckenet och vrider om. Sjuk känsla som göra sjukligt ont. Men vi får hoppas på att det bara var idag så att det försvinner.

Nu: sängen!
Godnatt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0