tillbaka!!


NU är jag tillbaka på banan igen, även om det är som vanligt!!
Jag har haft en tid nu som varit riktgit jobbig, humöret har åkt berg-och-dal bana så jag trodde helt allvarligt ett tag att det måste vara nåt stort fel på mej. Men nu känns det lite bättre ialla fall!
Denna graviditet har varit mycket jobbigare på det hormonella stadiet, jag känner ofta inte igen mej själv. Jag mår stundsvis riktigt illa, har alldeles för jobbiga tankar, men som tur är så går dom oftast fort över..

Jag längtar så otroligt mycket efter våran lillegubbe. Jag vill kalla honom Walter men Peter är inte med på det! får hoppas på att han ändrar sig.. =)

Idag på lunchen var jag ut på stan och köpte lite kläder till Walter, Hihi!!

 
En supersöt dräkt och en body och byxa!! Bebisar är så fina i ranligt!


Nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på tv och myser mej mjölk och sockerkaka!!
Peter slutar kl 21 så han är snart hemma, längtar! Tovisen var som vanligt lika duktig ikväll att gå och lägga sig som somnade vi sju!!

God kväll! ♥




Kommentarer
Postat av: Stefan Nordin

Walter är ett fint namn!!

2009-12-03 @ 18:41:38
Postat av: Sara (Minxy)

Fina kläder! :)

Jobbigt med humör som svänger hit och dit - hoppas du mår bättre nu.

Kram!

2009-12-03 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0