Fredag!

                              
                                     Missa inte Melissa Horn och hennes skiva, så otroligt bra!!! 

Idag har jag inte gjort nåt speciellt alls. Bara slappat och bara tagit det lungt, var en sväng in till stan och hämtade pass så nu kan vi åka. När jag kom hem provade jag sommarkläder och bikinisarna jag har, det var ite vacker syn men det är bara att gilla läget och njuta att få gå i bikini och det ska jag göra. Jag ska inte alls bry mej när jag är där nere, jag ska bara njuta och vara glad för jag har Tova och Peter, mina världens bästa!!!!

På förmiddagen var jag ner till Cicci och hälsade på hon börjde inte förrän kl 12, skjussade ner henne till jobbet!!
På eftermiddagen var Peter och jag till Ester och Rune och hälsade på, Peter hade handlat på jobbet åt dom. Vart lite fika och skidskytte innan vi åkte hem. Skönt att åka dit ibland bara Peter och jag så vi kan sitta och prata i lungt och ro!!

Vid tre hämtade Peter Tova på dagis, hon var jätteglad när hon kom hem. Hon är på strålande humör och inte att grinig och tjurig. Hoppas att det håller i sej hela kvällen då hon och jag är själva!! Peter och Stefan ska till Ljungan och elda och dricka öl, bara dom två i 16 minus grader, jag fattar mej inte på dom!!! =) Men vill dom det så!!
Tovisen och jag ska mysa och kolla på Lets dance, om hon orkar vara vaken tills dess och om hon sköter sig och får vara vaken, annars blir det sängen direkt!!!

Nu sitter jag och väntar på Peter och Tova dom är nere på pizzerian och köper Pizza, det var vad hon ville ha idag. Jag är glad om jag slipper göra mat ikväll och alla andra kvällar förstås!! =) Peter och Stefan skulle köpa med sig Kebabrullar som dom skulle värma senare på elden!! Lustiga killar! =)

God kväll mina vänner!
Kram Petra ♥♥

Kommentarer
Postat av: Linda the one and only

Hej Petra! Håller med!!!Jätte bra!!!

Har precis kollat på Let´s dance och jag hejar på Laila..hej Laila!!!



Puss och Kram



Linda

2009-01-16 @ 22:12:17
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0