Helgen som var!!


Tova igår utanför mormor!!

Helgen har varit jätteskön!
Vi åkte ju upp till Hassela i fredageftermiddag efter mitt jobb. När vi kom fram gjorde vi i ordning maten som bestod av en massa gott! Efter maten vart det lite mys i husvagen sedan åkte vi upp till hotellet och träffade Anna med familj. Vi fika det lite och sedan gick vi på deras rum och kollade lite på Lets dance. Vid halv tio var Tova supertrött så vi åkte hem.

  Tova och Jocke busar!     Anna och John   

Lördagen började som vanlig med frukost!
Tova tyckte vi skulle kliva upp redan kl 06 så Peter och hon gick upp då och kollade lite på tv och jag fick ligga kvar. Vid halv nio väckte dom mej med frukost. Sedan vid elva var vi klar för att gå ut. Peter tog skotern till hotellet och Tova och jag gick, Tova sov i vagnen!! Där uppe träffade vi Anna &Co och Cicci med familj. Även Anna-karin med fam var där så vi var ute och stund innan vi gick in och åt lunch sedan vart det bad för allihopa. Tova är helt galen i vattnet, totalt orädd. Spännade i Thailand hur hon är där!!

Anna och Tova       

På kvällen var vi hos Tomas och ciici och fikade sedna gick vi hem och sov.
peter och Tomas var ute på en kvällstur med skotrarna. Jag somnade med Toav vid halv ått och vaknade vid tio när Peter kom hem igen.

På söndagen åkte vi hem vid halv ett. När vi kom hem var vi ute och skottade en stund sedan var det slappning framför tvn.
Kl 18 var vi på middag hos Tommy och Duang! Gott!! men starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0