Grattis Bettan och Åke!




Igår var vi ner till Armsjön och grattade Bettan och Åke, Bettan fyllde ifredags och Åke nästa fredag.
Vi hade gått ihop och köpt en grill till dom, hoppas att dom vart glada! Jag tror det! =) Så nu vet vi vart vi ska om vi är sugen på grillat!
Innan vi åkte ner dit hae Tova och jag sovit i 2,5 timmar vi var så himla trötta, när jag sovit så länge mitt på dagen så blir jag alldeles konstig...
Vi kom tid vid tre då vart det första mat, supergod lax och potatis. Både Tova och jag åt jättemycket.
Sedan vart det fika med en massa gott som vanligt hemma hos Bettan och Åke.



Tova fick skjuss av farfar!


John och Duang


Fika!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0