.


♥♥♥♥

Saknaden är total!!
Jag tänker på dej mormor varje dag, varje minut. Jag saknar dej så det gör ont.

Saknar mina lediga dagar då jag var helt slut så jag lämade Tova på dagis och åkte till dej. Dom kvällarna jag bara flydde hemifrån då jag inte orkade med allt tjat och grin, då åkte jag till dej och bara va där hos dej, kände lugnet som du spred. Tryggheten hos dej var så otroligt skön!
Tänk alla pratstunder vi haft du och jag,alla gånger jag grinat och tyckt livet var helt värdelöst då du tröstat och stöttat mej. Du har verkligen varit ovärdeligt för mej och mitt liv! Utan dej hade jag inte varit den jag är idag.

Längtar tills vi ses, jag är helt övertygad att det kommer vi att göra!!

♥Älskar dej♥



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej.

Läste att du kommenterat min blogg. Jo vi ska åka på kryssning i påsk. Det ska bli skoj.

Tråkigt att din mormor gått bort.



/Marie

2009-03-29 @ 17:00:17
URL: http://maarrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0