Fredag!!


Tova, Ellen, Elsa, Cicci och deras kusin Evelina.

Fredagen tillbringade vi ute på skotern nere i Armsjön.
Vi var lediga alla tre även Cicci och Tomas var lediga så vi bestämmde oss för att göra nåt tillsammans. Vi åkte ut till armsjön och hade mysigt ute på holmen. Vi hade fika med oss, Tomas gjorde pannkaka kanske inte de godaste jag ätit men det är så gott att äta ute så vi smaskade i oss av det ialla fall!! :)
Vi kom hem vid tre tiden då vart det lite vila anna vi skulle åka till stan och skjussa hem mamma från tåget.

På kvällen åkte vi till Bettan och Åke där Tova skulle sova över.
Det har varot så mycket för Peter och mej så jag kände att vi behövde lite tid för oss själva. Tack Bettan & Åke för det!!
Jag säger det igen, hjälpen och stödet runtom oss är så otroligt viktigt och skönt! Tack!

Peter och jag åkte in till stan och åt på Kina och gick lite på stan och kollade lite. Skönt att gå runt på stan på kvällen då det är alldeles lugnt!!
Efter det åkte vi bara hem och myste, så himla välbehövligt att bara vara vi två!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0