Grattis Tova 3år!


Tova blåser ut ljusen på mack-tårtan i morse.

Idag fyller våran lilla prinsessan 3år!!
Tänk att hon är så stor tiden går ju himla fort. Och hon blir bara sötare och sötare! =)

Imorse så hade hon och jag lite födelsedags-mys innan jobb och dagis. Peter var redan på sitt jobb då han
började kl 5.
Jag bredde en macka och satte i tre ljus som hon fick blåsa ut. Hon vart överlycklig. Hon fick även två paket, ett par skor och i det andra låg ett nattlinne och kritor och en målarbok. Hon vart gladast av skorna. =) hon är lik sin mamma!

Ikväll har Peter och Tova haft födelsedags middag bara dom två då jag jobbade till 19.15.
Dom hade ätit potatisgratäng och kyckling.
När jag kom hem var mamma och pappa här och hälsade på och grattade Tova lite. Så vi fikade då jag kom hem.

På lördag runt 13 ska vi ha kalas!
Välkommen den som vill fira gumman!!









Kommentarer
Postat av: Linda

Hej svejs!



Det är så synd att Vi inte är Uppe!!!

Grattis till Tova!! Hurra hurra från John och Linda!!!



Vi får fira Tovis när Ni kommer ner!!!

Och vilka fina skor, heheh ja hon är lik sin mamma.



Kram Linda

2009-03-19 @ 14:41:53
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0