Joacim 8 år!!!


Joacim med fin fina tårta!!

Igår var vi på kalas hos Joacim som fyllde 8år!!
Där fick vi som vanligt hemmagjort fikabröd och en jätte fin tårta som var en 8! Alltid en massa gott på deras kalas. Jag ska försöka och inte vara sämre när Tova ska ha sitt kalas. Förra året var jag jätteduktig och bakade och gjorde en jättefin kanin-tårta. Jag har ju tre veckor på mej att hinna med att baka.

Det var vi, bettan och åke, Ester & Rune, Anna-karin och Roine och deras barn Kevin och Moa.
Vi hade turen att även få stanna och äta middag där. Tack för det!!

När vi vid fem tiden åkte därifrån åkte vi in till Cicci.
Tomas var och jobbade och flickorna var ute och lekte. Så vi åkte dit och gjorde henne sällskap. Cicci höll på att byta gardiner och byta tyg på sittpuffarna. "Tur att ni är här när jag göra det här tråkiga, då blir det ju ganska kul" :)


Mera bilder.


Fika!!


Superfina tårtan!


blåser ljus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0