Kalas för Tova!



kalasfina Tova!

I lördags hade vi 3 års kalas för Tova!
Vi hade sagt att de som ville komma kunde komma runt ett.
Vi bjöd först på smörgårstårta sedan vart det vanlig tårta och kaffe. Jag hade baka lite också!!
Jag hade tänkt att jag skulle göra en fjärilstårta men det vart inte så bra det såg ut som ett hundben! =) Men Tova vart jättenöjd det är ju det som räknas.
Tova fick jättemycket fina presenter Bla Jacka och överdragsbyxor och gummistövlar från PoP, Ett par fina adidadsskor, jättemycket fina kläder och presentkort på Pop!! Tack så mycket allihopa!!
På kvällen kom Tovas favorit Maria och hennes lilla vilddjur Bellan. Vi fikade och kollade på Robinson. Elsa skulle sova över här men kom på då att hon ville hem så Cicci fick komma och hämta henne efter Robinson.. Får bli en annan gång!!
Mamma och pappa kom också förbi och höll oss sällskap på kvällen, mysigt när vi bor så nära varann så vi kan träffas på mycket!

På söndagen kom mina kusiner Niklas och Frida och hennes sambo Tobbe och min farbror Mats och grattade Tova. Jätteroligt att dom kom till Tova och hälsade på oss. Tova vart först lite blyg men sedan kom hon igång. Hon fick bla en Nalle Puh film som hon ville se på engång. =)
På söndag kväll fick vi middag hos mamma och pappa supergott och jättesnällt! Vi orkde inte laga nån mat så dom bjöd ner oss.

Bilder!


Hundbenstårtan som skulle bli en fjärlistårta!! =)


Fika!!


Spännande!!




Elsa!


Jacob och Ellen!


Tova fick lera så hon ville "dega" hela tiden!!




Kommentarer
Postat av: Marie

hej! Vilka fina bilder från kalaset! Jag såg du hade skrivit kommentar på min blogg. Jo..det är kul att ha börjat blogga. Det är bara lite bilder som fattas nu men det tänkte jag ordna i helgen. Tänkte fota på det fina vinter/vårvädret om det håller i sig tills dess.



kram Marie

2009-03-26 @ 06:17:48
URL: http://maarrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0