Lite annat mitt i allt elende..


Tova bjuder på fika, John villa inte vara med.. :)

Idag mitt över dagen kom Anna & Per och pojkarna och firade Tova.
Hon fyller ju 3 år på onsdag vi ska ha kalas för henne nästa lördag och så kunde inte dom komma så det vart ett litet kalas idag.
Cicci och flickorna var också här och fick lite fika...
Tova fick ett jättefint galonis-set av dom, det är verkligen behövligt nu när det blir slask.
Snacka om vilken härligt väder det har varit ihelgen hoppas hoppas våren har kommit nu.

Känns lite skönt att fått tänka på nåt annat nu mitt i det otroligt jobbiga.
Har varit hos mormor nästan hela tiden ihelgen. Hon är inte vaken nåt förutom när hon vaknar till lite och somnar direkt. Hon får morfin var fjärde timme för att slippa smärtan och ångesten.
Så himla jobbigt att se henne, tycker så himla synd om henne.. Vill vara där hela tiden, vill vara ett stöd för mamma som är det precis hela tiden dugnet runt.
Mormor som alltid brukar var full av liv och glädje!!

♥Jag älskar dej underbaraste mormor!! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej petra!



Förstår hur du mår, Tänker på dig Gumman!!!

Hälsa familjen.



Varma kramar från Linda

2009-03-15 @ 21:24:05
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0